Klachten

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over de dienstverlening zoals je die hebt ervaren. Toch vragen wij je vriendelijk om de klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. 
Dit kan per e-mail of reguliere post. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

[email protected]
piersonware 11
8014 px zwolle

Na ontvangst van de klacht ontvang je van ons een bevestiging.
Wij zullen de klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen

Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webwinkel Keur waar onlinespullen.nl bij is  aangesloten.
Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »